fredag 12. februar 2010

Huset vårt...

er et gammalt hus frå 1950 talet. Det har ikkje vore bebudd på ca 30 år, og gjennom oppveksten min såg eg på huset som ei "rønne". Men så plutselig var huset til salgs. Og vi såg etter hus å bu i. Vi var på visning både 2 og 3 gonger, og fann ut at huset hadde mykje potensiale. Men og MYKJE arbeid. Vi heiv oss på det. Og no har vi arbeid/hobby for resten av livet.


Vårt "lille" krypinn"

Huset har fantastisk utsikt! Berre hovedvegen som skil huset fra fjorden. Skal vise bedre bilder av dette seinare. Må berre ta noken fine først :-)

Foruten å ha mykje som måtte fiksast, følgde det med en del møbler og pynt. Der andre såg boss, såg vi potensiale. Vi har pussa opp en del møbler som har fått nytt liv, og passer perfekt i huset vårt. Dette skal eg og vise i seinare innlegg.


Endel å gjere både utvendig og rundt huset

3 kommentarer:

Den gode feen sa...

Hei hei og tusen takk for nydeleg kommentar. Gratulerer kjempemasse med ny blogg, nå kjem du til å bli bitt av basillen vettu :)

Eg har ikkje tid til å skrive meir nå, må komme meg i seng. Nettene er så urolege med ammming, byssing og synging, så eg bør sove nå medan minien søv :)

Klem frå Linda

silje-sin sa...

Hei:) Så koselig å oppdage en ny blogg og blogger:) Huset deres ser kjempefint ut, og for en beliggenhet! Gratulerer med den fine jenta også:) Gleder meg til å følge dere videre! klem fra silje.

Titom sa...

Oj, elsker å finne nye blogger jeg kan meske meg i. Gleder meg til å lese mer.
God helg.

Related Posts with Thumbnails