torsdag 29. april 2010

Boktips, igjen ;)

Eg har ikkje så mykje å skrive eller vise fram idag (ikkje eit einaste lite hjarte ein gong ;) 
Det har regna i heile dag, så eg og Ariel har vore "stovegrisar".
Eg har sydd litt på kjolen, men det tar visst litt tid. Vil så gjerne at den skal bli ordentleg :)

 

Istaden har lest litt i den nye interiørboka mi. Og tenkte eg ville dele den med dokke!





Den heiter "Innredning og Farger- Velkommen inn!" av Nina Stang. 







Her er vi på besøk i 18 ulike heimar i Noreg. Og dei som bur der fortel om sine draumer, erfaringer og praktiske løysingar i sitt interiør.





Her finn du inspirasjon på korleis du fornyer møbler, andre gode tips og råd :)


Mange lekre bilder i boka (som eg har vore frekk å fotografert ;)



Moderne linjer møter romantisk og gjenbruk :)



Kvitt med spreke fargeinnslag :)

Boka koster 349,- og kom ut i år. Eg elsker bøker, og spesielt interiørbøker. Så denne er eit "must" :-)

Anette med bloggen Hvit Romantikk har i desse dagar ein Give Away der du kan vinne blant anna denne boka. Om du ikkje har gjort det før, så kan du melde deg på her!


Min kjære og Pappa er ned i huset og tar rørarbeid
Gravinga er ferdig allereie! All ære til gravefirmaet for raskt arbeid :) 

Så vi kan antaglegvis flytte inn igjen på laurdag. Det vart ei veke "evakuering" ;) Det var jo til å leve med! :) Gleder meg til å kome heim att til alle tinga våre og prosjekta mine!

Tusen takk til alle for gode ord og omtanke etter kloakk- "katastrofen" vår ;) Det varmer om hjartet :)


Ha ein strålande kveld!


Klem frå Bjørg :-)

10 kommentarer:

Beate i Husets Hjerte sa...

Hei! Det var jo en koselig ide med lykter på stigen også da, kanskje det blir det hos meg og.:-) Masse muligheter! Ha en koselig kveld!

Christine sa...

Hei!

Ser ut so ei kjempe flott bok :)

Når det gjeld korgstolen, so har eg spray malt den i antikk kvit. Syns da blei bra, og i kveld ska eg kos meg der med eit blad eg fekk i posten i dag :)

So kjekt at de får komma heimatt so kjapt! Bra at tide ikkje drog ut :)

Klemmer

Fru Andersen sa...

Den boken skal jeg kjøpe meg å ta med på hytten i helgen, perfekt kose-lesing sammen med alle bladene jeg har planer om å anskaffe;-) Takk for tipset!

Så bra dere får komme hjem igjen på lørdag!

God natt, sweet dreams!

Helena, The Swenglish Home sa...

Hej,
Jag hittade till dig via Beate i Husets Hjerte och ÅH så fint här är! Ni har gjort så fint i erat hus och vilket drömläge att få bo så nära fjorden! Jättefin blogg!

Varma hälsningar, Helena, The Swenglish Home

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Boken er kjempefin, og viser litt av forskjellige stiler i interiøret. Syntes interiøret i "På innsiden av et maleri" var spennende og vakkert. ♥ Takrosetten var knallfin. :)Men nå liker jo jeg best hvitt og lyse farger, men veldig spennende å få et innblikk i andres hjem. :) Spisebordet i "Landlig i høyden" er knallfint, noe alla dette kunne jeg tenkt meg. ♥

Så bra at dere får flytte hjem igjen på lørdag da, det skal bli godt kan jeg tenke meg. :)
Gleder meg til å se mer av prosjektene dine ! ♥

Natti natt Bjørg, sove godt ! ♥

Klem Anette :)

PS: Takk for omtale om min giveaway. ♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Elskar innredningsbøker eg og☺ Den der såg veldig bra ut!
Gledar meg til å pakke fram bøkene mine som har lagt i kassar i mange år faktisk pga mangel på bokyller-kjem til å vere som å få dei på nytt☺

Godt det har gått fort med kloakk skiten, hehe☺
Men du har jo fått lært deg å bruke symaskin denne veka, so ekje so galt at det ikkje er godt for nåke☺

Og nei, her har ikkje vore sol..regna i strie strømma! LEI!!

Og ikkje er det verken åpning press eller etterbyrdstid! Ligg på sofaen eg og anar fred og ingen fare..veslebabyen har det altfor godt i magen☺
Men var til jordmor i dag og blodtrykket var stige og hovudet festa, so ho meinte at no var det ikkje lenge att...men det MÅ jo stemme uansett sia det er termin imåra!!
Det skjer når det skjer-er mitt motto for tida☺

Klem M♥

Lev Livet Lett Lokki sa...

For en nydelig bok!! Kan skjønne en blir inspirert av slikt og sannelig fortjener du en diger dose med herligheter nå for makan til kloakkuhell da!!
Men godt det ordner seg!
Hjertene du lager er strålende vakre - SÅ flink du er ♥♥♥
Nå håper jeg du får en finfin helg - og du, har du boken "Kjære hus" av den samme forfatteren, den er også veldig inspirerende :))
Tusen takk for tipset av boken, herlig!!
En varm klem til deg min bloggvenn,
fra Lokki

Brennagjengen sa...

Blir nok deilig å flytte hjem igjen etter den ufrivillige ferien deres ;)

Boken så kjempe fin ut! Gøy å sitte å kikke på bilder og få inspirasjon!

Takk for koselig kommentar :)

Ha en fin helg!

Klem

Ida

Lykkehjemmet sa...

Så godt at dere kan flytte inn igjen snart da:) Det er best å være blant sine egne saker:)Boka så jo kjempe flott ut da!! Må kanskje innom bokhandelen idag!!Har fri og kan gjøre som jeg vil idag!! Deilig:)
Ønsker deg og din familie en koselig helg og at dere kan komme hjem igjen:)
Klem Mona

Mine Blomster sa...

Så mye fint du hadde her..
Håper alt ordner seg med kloakken for dere. For det var ikke så kjekt akkurat..
Men du har så masse fine bilder og forklaringer på ting du gjør. Gøy å se nedover i din blogg. Kommmer gjerne tilbake igjen.
Ønsker deg en fin helg, og at der kommer dere i hus igjen.
;O)

Related Posts with Thumbnails