søndag 18. april 2010

Bruktbutikk :)

På torsdagane er bruktbutikken i Stryn open.

Vi møtte opp. Eg var optimistisk som få, og meinte at; Jaudå, der er heeeeilt sikkert korgmøbler og andre utemøbler å få kjøpt!!
Så vi bana oss inn dørene presis kl 16.00 (det er då dei opner) For å vere sikker på at ingen andre stakk av med dei, sjølvsagt ;)
Men haha! Der tok eg feil gitt ;) Ingen slike møblar å sjå! Bedre lykke neste gong tenkte eg, og kasta meg over det andre "snopet" i butikken ;)

Det vart ingen store funn. Men litt småsnacks fann eg til ein billeg penge;)























Denne hekla puta vart med meg heim.























Eg har fått veldig sansen for denne stilen. Og når den kosta berre 10 kr var det ingenting å lure på ;)


















Denne settekassa vart med heim for ein 10er og. Den må limast litt, sprayast kvit og pyntast med litt scrappepapir. Så skal den få plass på rommet til Ariel :)























På rommet til Ariel har lille Frøken Mailegkanin fått besøk av denne søte sparegrisen. Den og kosta berre 10 kr.























Dei skal få leike ilag til Ariel blir stor nok til å bestemme ;)























Dette settet med skål og mugge kosta meg berre 40 kr. Eg synast det hadde slikt fint mønster.



















Eg ser for meg ein sommardag ute på verandaen med jordbær og fløyte i desse ;)

Når vi stod opp idag tidleg var det imidlertid ingen sommer å spore ute. Tvert i mot!























Her er snøen tilbake. Og dette triste synet møtte meg utfor døra! Eg blir nesten sur! Var så innstillt på vår. Men, men..god unnskyldning til å kose seg inne!:)

                 ♥


Håpar du koser deg og, enten i snø eller vårsol! :)

Ha ein strålande dag!


Klem frå Bjørg :-)

17 kommentarer:

Jijji sa...

Så trist med snø igjen... Får håpe den forsvinner veldig fort, og at du kan fortsette med morsomme våraktiviteter igjen;)
Synes du hadde fått med deg mye fint fra bruktbutikken, jeg. Likte spesielt skålen og mugga til jordbær og fløte;)

Ha en fin innesøndag!
Klem fra Jijji

Anonym sa...

Trist med snø ja, her lavet det ned i hele natt, så nå er det hvitt her også. Jeg som skulle plante ut stemorsblomster og annet snacks...
Uansett:)

Flott kjøp du har fått deg, skal innom den lokale bruktsjappa her i Bodø i morgen, om jeg rekker den. Aner ikke åpningstidene eller noe så vi får se. Er iallefall mye snadder i vinduene der:)

Bettum Villa sa...

Så masse fint du fant da! Synes du har vært heldig som bare det.

Klem Madelen

Familien i Fjellborg sa...

Så mange gode kjøp du fikk gjort :)
skjønner at du ble trist og lei da du våknet til snø. Stakkars blomstene også da. Håper likevel du kan kose deg litt på søndagen.
klem anita s

~Kristina~ sa...

Syntes du hadde funnet masse fint jeg!:)
Var også på bruktbutikkbesøk i uken som var, men var rett å slett ingenting som fikk være med hjem, ble egentlig skuffet over butikken,hehe!:) Håper på ett bra loppemarked etterhvert:)

Her har det kommet 15 cm snø siden i går, å vi har igjen full vinter i Tromsø!

Håper du har en kjempefin søndag ♥

Lille Frøken Jensen sa...

Jeg syntes ivertfall at du hadde funnet mye fint selv om kanskje ikke du fant det du var på jakt etter. Så utrolig kipt med snø, her skinner sola (det skulle jeg kanskje ikke si *smil*)
Ønsker deg en fin søndag.
Klem fra Jorunn

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Hei! Så mange fine ting du fikk kjøpt. Den puta var jo et skikkelig kupp ☺ Klem fra fru Strøm

Randi sa...

Masse fine småfunn du har gjort her då! Kjekt med bruktbutikker og lopper og sånt. Kan finna så masse flott for ein billig penge. Og sånt liker vi jo... :-)

Så mange flotte før-etter-innlegg du hadde. Masse flott inspirasjon her! La meg til som følgjar eg, for her kjem eg nok innom att!

Tendensar til snø her og i dag, sånt liker vi ikkje! Men, det må då vera siste krampetrekninga no får vi håper...

Ha ein strålande søndag vidare.
Klems

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Masse fint fekk du deg no likevel☺ Bedre lykke seinare med korgmøblane☺

Her regna snøen som kom fredag vekk i går-HELDIGVIS!!! Trudde vi var komt til desember igjen... Idag er da sol☺

Klem M♥

Familien Furu sa...

Så fine ting! Det er deilig å komme hjem med mange fine ting og vite at man ikke har brukt en formue :-)

Elizabet Stilig hjem sa...

Så fine ting du fikk med deg. Ja, trist med snøen, men den forsvinner nok ganske raskt igjen.

Tovepia sa...

Hva du fant for en tier!! Kjempefine ting, både pute, settekasse og skåler!
huff denne snøen, nå når vi var så godt igang;)
Nyt kvelden inne og klem fra Meg;)

Fru Andersen sa...

Så flott pute! Du trenger jo ikke lære deg å hekle når du finner slike for en billig penge;-)

Jeg fant lik sparegris (bare rosa) i København. En til hver av jentene mine, dro dem med meg hjem (tok litt vel mye plass i bagasjen). Den ene ble knust i på veien, men med litt superlim er den god og rund igjen.

Ah, bare det blir litt varmere snart så vårblomstene kan strekke seg mot solen og vi kan spise jordbær fra søte skåler!

Randi sa...

Fine ting, Bjørg! Syns du kommer over kupp både her og der, jeg;)

Ha en strålende uke!

Klem:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Eg skulle nok aldri ha skrytt over sol i Førde nei..nokre minutt etter at eg skreiv det til deg her begynte det å snø!! Og det har det vel meir eller mindre gjordt sia :( BUHUUUUUUUUU!!!!!!!!!

Forresten; den settekassen blir spennande å sjå ka du gjer med Eg ser etter slike eg og☺

Forresten2; fekk du tak i bord på Bohus??☺

Klem M♥

fryd&forandring sa...

Mye fint du har fått med deg alikevel! Jeg fant en settekasse på en bruktbutikk her, men de skulle ha en hundrings for den, så jeg tenkte jeg like godt kunne kjøpe en ny da..
Håper snøen hos dere forsvinner fort! Her har det bare haglet litt, men det smeltet med en gang..

Lykkeliten sa...

Åh, så masse fint du fant!
Ser du også sprayer ting som f.eks den settekassen.... Lyst å fortelle hvilken spray du bruker og hvor du kjøper den? Føler nesten jeg er den eneste som enda står med kosten og oljemalingen;P
Hadde kanskje gått litt fortere med alle disse prosjektene mine om jeg bare kunne sprayet!=D

Kjedelig med denne snøen altså.
Var sikker på at våren var kommet, men så feil kan man ta!
Håper du får en fantastisk uke, med sol! Klem=)

Related Posts with Thumbnails