onsdag 7. april 2010

Ein, to, tre...

fire awarder til lille meg! :)
Tusen, tusen takk for at de tenkte på meg! 

Denne fekk eg frå Åshild med den flotte bloggen Åshilds Villa.
Tusen takk! Det varmer :)
Den vil eg veldig gjerne gje vidare til koslege Kristina med den kjempefine
bloggen Kristina's interiørdrømmer.




















Denne pokalen fekk eg frå Marny Alice med den flotte bloggen Kalas Mystiske Hjørne , Anita med den flotte bloggen Home and Wine og Veronica med den flotte bloggen Veronicas Ting.






















Med den følger en forventning om:










* Kopiere awarden til bloggen din
* Linke til den man har fått den av
* Fortelle 7 interessante ting om seg selv
* Sende den videre til 7 andre bloggere.

7 interresante ting om meg? Hjelp! Eg er jo egentleg veldig lite interresant, veldig gjennomsnittleg
Derfor vil eg nevne 7 ting som eg er glad i :)


1. Eg elsker den lille familien min :) og alle venner og familie rundt oss 
























2. Eg elsker bygda vi bur i. Den flotte naturen, huset vårt og dei kjekke folka som bur her 
























3. Eg elskar å vere på sjøen, slikke sol og pelle reker i seglbåten til min kjære 

























4. Eg elsker å "leike" husmor (noko eg aldri hadde trudd skulle bli ein del av meg 


























5. Eg elsker å reise. Yndlingsplassen min er den greske øya Naxos. Hittil har vi vore der 2 gonger. Blir garantert fleire! 

























6. Eg elsker å ha det ryddig og fint rundt meg 
























7. Eg elsker å vere kreativ. Å gje gamle ting "nytt" liv 

























I staden for å gje denne vidare til berre 7 blogger (mange har fått den allereie ;) velger eg å gje Awarden til alle som er innom,  og utfordre dokke om å fortelle 7 interresante ting om dokke sjølve ;)

No har Kristina, Mona og Anette fått gåvene sine i den lille Give Awayen eg hadde for litt sidan. Utruleg kosleg at dokke likte presangen! :) Det gjorde meg glad!:)

Ha ein strålande kveld vidare!


Klem frå Bjørg :-)

9 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Så morro med awarder!! Kan tenke meg det er gøy.
Ville bare si at gaven din blir sendt i morra. Så da kan du vente spent på pakke i posten.
Beklager at det drøyde litt :).

Klem Madelen

Cathrine Aksnes sa...

så koselig med awarder :) flotte bilder du har laget om alt du er glad i :)

Tove sa...

Så fine bilder....
Ha en fin kveld.

Klem

Unknown sa...

Gratulerer med alle awardene, så gøy ♥
Koslig blogg du har ♥ jeg har lagt meg til som følger og kommer snart igjen:o))

klem Line

fryd&forandring sa...

Gratulerer med alle awarder! Fin måte du gjorde det på med vedlagte bilder til hver av de 7 tingene. -og hyggelig at du lar den gå videre som en utfordring!

Ser på forrige innlegg at vi har sånn ca samme type hus, og må si jeg er imponert over at dere klarte å pusse opp på 3 måneder! Vi har bodd her i 3 år og er enda ikke ferdig..

Siv sa...

Gratulerer med så mange awarder da, vel fortjent :)
Kjempefine bilder, det var så fint du gjorde sånn ;)

Ha en herlig uke videre ♥

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Gratulerer med mange flotte awards ! :) Virkelig velfortjent Bjørg ! ♥ Du har en herlig blogg som jeg liker veldig godt ! ♥

Så fine bilder du viser, en artig måte å fortelle 7 fakta om seg selv. :)

Nattaklem ♥

Beate i Husets Hjerte sa...

Gratulere med award! Fikk en sånn jeg og, og det betyr mye her i blogglandia. Så derfor fant jeg linken inn til deg og denne bloggen likte jeg godt, så jeg har lagt deg til hos meg. Ha en fortsatt fin dag!

Veronica sa...

Det var så lite så:)
Har lagt deg til, men lurer på om kanskje du også må det? Legge meg til altså.

Ha en fortsatt fin dag:)

Related Posts with Thumbnails