lørdag 10. april 2010

Herleg dag!

I dag kunne vi gå ut på verandaen til eit fantastisk ver!



Heilt vindstille og knallblå himmel!
Nesten ingenting som er bedre enn det ;)



Her var det berre ein ting å gjere: Ut på tur! :)


Måkane er komne for fullt, med herleg sommerlyd (i mine øyrer)



Ikkje lenge før bjørka står med grøne blad!



Eg og Ariel gjekk på butikken og handla med brownies.



Og tusla inn til broren min. Ariel sin snille onkel :)



Der veks tett i tett med snøklokker utanfor huset hans.



Trur vi må "stjele" nokon vi kan pynte med inne :)



Eg har handla inn raude tulipaner,




gule krokuser



og desse som eg (litt flau) ikkje veit kva heiter.

No skal eg ut å plante desse og kose meg vidare i sola.

I morgon skal eg på skattejakt på loftet på verkstedet til Pappa. Eg har høyrt rykter om gamle mjølkespann og verktøykasser. Kan bli spennande ;)


Ha ein strålande dag! Håper sola skin på deg og! :)

                     

Klem frå Bjørg :-)

23 kommentarer:

Aashildsvilla sa...

hei..å så fin vår stemning det er hos dere,nydelie bilder,skikkeli landlig der dere bor....her er det enda masse snø,men sånn er det å bo i nord..ønskerdeg en fin lørdag..go klem fra åshild

Hulda sa...

Nydelig vær hos dere også nå. :) Så vakre bilder du har tatt, herlig med det hvite buret og havet i bakgrunnen.

Bettum Villa sa...

Så mange fine bilder. Får skikkelig vår følelse. Kos deg med brownies (nam nam).

Har ikke vært på no bokmesse i oslo enda, men det kunne vært veldig morsomt. Interiør messe høres ENDA bedre ut.. hehe.

Klem Madelen

Tovepia sa...

Makan til flott og stille vann!

Loftet høres spennende ut, vi får vel se?
Kos deg i helga og klem fra meg;)

Havfruen sa...

Så herlige bilder av stille sjø:) Har det samme selv i dag, deilig:) Bor selv 20 meter fra havkanten, deilig:)
Den loftsturen hørtes spennende ut gitt:)
Ha en flott lørdag videre:)

Tove sa...

Så koselige bilder på en koselig blogg!

Nyt våren!

Klem Tove

Fru Andersen sa...

Så flott utsikt dere har, åh, kunne godt tenkt meg frokost på altanen din ;-)

Den virkelige store vårfølelsen kom hit til oss også i dag, herlig! Nå skal vi tusle oss avgårde (uten lue og strømpebukse) for å kjøpe lørdagssnop.

God lørdag videre!

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Åhh, så kjempefint du har det der ved fjorden. Så nyydelige bilder at jeg blir rent glad av å se dem ♥♥♥ Klem fra fru Strøm

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Sola skin..eller dvs skein...og det er herleg ute her og♥ Har vore på bruktbutikken og antikkbutikken med bror min-og jammen er ikkje han ganske interesert i det gamle fine også-og jammen fann eg meg ikkje enno ein ting på bruktbutikken...☺

Ikveld vert det 30 års dag til ei venninne☺
Håpe dåke får ein fin lørdagskveld☺

Klem M♥

Veronica sa...

Våknet av små måsene her i Bodø i morges, og det var utrolig godt! Det er ett 100% sikkert vårtegn for min del. Nydelig utstikt på bildene forresten. Skal selv ta en tur til min bestemor og oldemor, på skattejakt i både fjøs og hus.

Linneas Hage sa...

Vakkert...for en utsikt du har!

Anka sa...

Hei. Første gang jeg besøker bloggen min. Si meg, du må jo bo i Paradis? For en utsikt! Jeg er helt stum. Det må være helt fantastisk å våkne opp til en sånn utsikt:)

Nyt den!

God helg hilsen fra meg.

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Nydelig sier jeg bare !!! ♥
Alltid vakre bilder her inne
hos deg Bjørg, og for en utsikt ! ♥

Ønsker deg og dine en herlig lørdag ! ♥

Klem Anette ♥

Lykkehjemmet sa...

Hei hei!!
Takk for koselig hilsen:)
Blomsten du ikke kunne navnet på kan ligne en Bellis Perennis,men det er jo et latinsk navn... Tror den heter Tusenfryd på norsk!!
Veldig flott plante nå på våren!!
Ønsker deg en god kveld og kos deg masse med solen i morgen.
Klem Mona

Sofie sa...

Såå masse fine bilder! Det er så utrolig deilig med vår. Jeg har bare kost meg ute i hele dag jeg også. Må nyte godværsdagene - er kanskje lenge til neste :)
Klem fra Sophie Mari ♥

Jijji sa...

Aller først: tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Setter veldig pris på hilsener fra deg!
Så utrolig flott natur dere har rett utenfor døra! Dere bor jo midt i postkortet!
Jeg støtter Mona sitt forslag om at blomsten din er en Tusenfryd. De er så søte...
Lykke til på skattejakt imorgen! Er spent på resultatet!

Ha en fortsatt fortryllende helg!

Siv sa...

Nyyyyyyydelige bilder ♥
Herlig fuglebur :)

Blir alltid så glad når jeg ser bildene dine, du må være lykkelig som bor så vakkert til ;)

Ønsker deg en nydelig søndag ♥

Martilie sa...

Nydelig blog og flotte bilder!

God stemning og gode ideer..

Gleder meg til å lese mer som ny følger :)

Ha en nydelig søndag -deilig med vårfornemmelser!


Tove

Anka sa...

Hei igjen. Nå har jeg lagt meg til som følger hos deg også:) Da er det bare ut å nyte dagen for her skinner sola og snøen er nesten borte.

Ha en fin Søndag.

lisje astrid's husblogg sa...

Ååååh!Så herlege bilder du viser♥
Masse vårstemning!
Vi er straks i pakking og skal ha ein utedag i havgapet(kvitneset)med piknik og gåturar i gamle bunkersar i frå krigen.Fantastsik flott natur der ute..Det er vårteiknet for vår del.Første tur der ute,då er det VÅR♥
Tusen takk for så kos helsing:)
Lykke til med skattejakta;)
God søndag til deg♥

Klem frå Astrid:)

fryd&forandring sa...

Nydelige bilder! Heldig du er som får gå på skattejakt på et gammelt loft da!
Jeg har en award til deg hos meg!
Fortsatt god helg!

Lykkeliten sa...

Åh, for noen bilder!
Utrikten og landskapet tar jo pusten fra en! Utrolig vakkert♥ DEN utsikten og naturen skulle jeg så gjerne hatt utenfor husdøren ja=)

Ha en fantastisk søndag=)
Klem

Christine sa...

Åh..blir litt misunnleig på den utsikten..so fint :)
Spennande med skattejakt på pappas loft. God jakt :)

Klem

Related Posts with Thumbnails