mandag 12. april 2010

Inngangspartiet+ Award ♥


I dag har eg igrunn for det meste gått litt rundt meg sjølv.
Eg har så mykje eg skulle gjort, og i tillegg har eg lille Ariel som skal ha sin del oppmerksomhet frå Mamma'n sin :)























Så kvar gong ho har sove litt, har eg heve meg rundt og ordna litt rundt inngangspartiet vårt.























Eg har fått planta roser..























og pelargonium i nyvaska mjølkespann.
















Denne korga, som og er ein del av gårsdagens fangst..


















har eg spraya grå og fyllt med gule og blå stemorblomster.























Inne i huset er eg veldig glad i knaggerekker eg kan henge forskjellig på.























Korfor ikkje ha ei ute og? Denne knaggrekka fann eg og igår. Den var trekvit. Eg fekk måla den kvit og den heng no ute :)



















Eg er så heldig at eg har fått denne Awarden frå ho som har den flotte og inspirerande bloggen Fryd og Forandring. Tusen tusen takk!:) Eg vart kjempeglad!!! :D Alltid kjekt å bli tenkt på :)
Eg har tatt utfordringa som følger med denne Awarden før. Du kan sjå den under her! :)























Denne Awarden fekk eg frå søte Anette med bloggen Hvit Romantikk. Den set eg kjempestor pris på! Anette har ein nydeleg og inspirerande blogg. Du burde sjekke den ut her! Ho har og alltid ein kosleg kommentar på lur. Eg synast det er veldig kosleg å bli kjent med henne her i Blogglandia ;) Tusen takk Anette! :)






















På golvet framfor meg står pensel, målingspann og diverse måleprosjekt klare. Takk for gode råd angåande den gamle tallerkenhylla i innlegget under. Eg har bestemt meg for å la den vere som den er. Tenkte eg skulle "lure" min kjære til å henge den opp ikveld ;)

                


Ha ein kosleg mandagskveld! :)


Klem frå Bjørg :-)

21 kommentarer:

Vivi sa...

Gratulera med awarden og kjempefint inngangsparti!! Misunnar deg mjølkespanna:-) Ha ein fin kveld!!!!

Helene sa...

Heisann!
Nå har jeg kost meg, mens jeg har kikket rundt på bloggen din!
Ha en fin kveld!

Tovepia sa...

Det ble så fint hos deg!
Kurva ble fint som sølvfarget og nydelig til stemor!

Godt du valgte å ikke male hylla i første omgang, da er det jo ingen vei tilbake;)
Nyt kvelden og klem fra meg;)

Hvite tulipaner sa...

Oi,så fint det var ute hos deg da!Skikkelig stilig med blomster i melkespannene!
Skjønner godt at lille Ariel vil ha oppmerksomheten din,hun er jo så søøt!Helt nydelig!

Ha en fortsatt fin kveld!
Klem

mittliv75 sa...

Hei.
Så utrulegt fint inngangspartiet blei:o) De mjølkespanna er kjempe fine, har sjølv eit som eg fann heime.. Du er utruleg flink til å gjere det koselig rundt deg..
Ha ein fin kveld.
Klem

Fru Ruud sa...

Så utrolig utrolig koselig!!! Smart med den knaggen på veggen, tenker jeg kopierer den!!! Kjøper de billige trehvite og maler.... Alltid gøy å kikke inn til deg å se!!! Imponert over alt du rekker å få gjort hver dag!!
Ha en fin kveld!
Klem Annette

Christine sa...

So fint da blei. Kjempe fint med blomster i melkespann. So bra at du ikkje male tallerkenhylla. Den hadde so masse sjarm og sjel som den va :)

Kos deg med maling :)

Klem

Fru Andersen sa...

Kjempefint inngangsparti, likte godt de melkespannene!

Kjøpte faktisk en knaggrekke i dag, men har ikke funnet ut hvor den skal henge ennå, kanskje det blir ute! Så kan jeg ønske meg et koselig skilt å henge på;-)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempekoseleg inngangsparti♥
Herleg med blomster!!
Gleda meg til eg orke pynte meir ute her og☺

Klem M♥

Fra huset i svingen sa...

Så flink du har vært til å plante :-D

Ser du allerede har fått noen awarder, men ligger en til deg inne hos meg også ;-)

Klem

~Kristina~ sa...

Gratulerer så mye med en fortjent Award ♥

Blir så utrooolig misunnelig på dere som har VÅR,som setter ut blomster og fikser ute! Vi har enda masse snø, så er virkelig ikke vits og ordne noe ute! Men herlig at dere gjør det,for da får man så mye fin inspirasjon,for ditt inngangsparti er helt nydelig ♥

Stor klem:)

Familien Furu sa...

Hei hei :-)
Nå har jeg kost meg med en rundtur på bloggen din, så koselig!
Kjempe herlige bilder :-)
Klem klem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så koselig at du setter pris på awarden, det gjør meg så glad ! :)
Og tusen takk for vakre ord, det varmer ! ♥ Du er virkelig en inspirasjon Bjørg, så disse utmerkelsene fortjener du ! ♥

Har en liten tulle her også som
krever all oppmersomheten av mammaen sin. ♥ De er jo søte også da, hihi..

Du er så heldig som har så flotte
melkespann, ble veldig fint med
blomstene i de. ♥

Ønsker deg en herlig og avslappende kveld ! ♥

Klem Anette ♥

Ruths datter sa...

Hei Bjørg!
Grattis med awarden og jeg må si du fikk gjort mye mens småtten sov. Det ble trivelig utafor døra di.
Klem

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Kjempelekkert, er så koselig med planter i melkespann ☺ Klem fra fru Strøm

fryd&forandring sa...

For et flott inngangsparti det ble med melkespannblomster! Gleder meg til flere bilder av funnene dine. Det blir jo litt sånn stykkevis og delt når en liten tass skal vies litt oppmerksomhet mellom soveøktene, men syns du er effektiv jeg!

Hulda sa...

Kjempeflott ved inngangen hos deg! Så nydelig! Du er heldig som allerede kan ha så mye blomster utenfor. :) Fine bilder!

Tove sa...

God morgen.
Gratulerer med awarden. Veldig fortjent.
Kjempefint inngangs parti. Koselig med masse blomster. Stilige melkespann. Kurven du sprayet grå ble jo kjempefin. et flott tips. Her har det meste som sprayes blitt hvitt.

Tove

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
Veit korleis du har det!
Lisje bror her har no i det siste begynt å sove berre ein time for dagen...Å den timen går fort!
Men,eg synest du har fått til masse eg!
Utruleg fint på trappa di!Å så fint det vart med grå spray da!
Likte kjempe godt bilda dine!
Gratulerer med award♥Velfortjent!
Tusen takk for gode ord♥
God tysdag ønskast til deg frå meg:)
Klem frå lisje Astrid:)

lisje astrid's husblogg sa...

Berre såååååååå lekkert med mjølkespanna da!!!!

Lykkeliten sa...

Bare en kjapp tur innom for å si at det ligger noe på bloggen min til deg;-)
Ha en fin dag!

Related Posts with Thumbnails