fredag 9. april 2010

Pakke og prosjekt:)

I dag fekk eg pakke i posten! Jippi :) Det er så kjekt!:) :)
Eg var så heldig å vinne Give Awayen til Madelen med den flotte bloggen Bettum Villa.
Etter å ha reve av papiret (er ganske ivrig ser du ;) fann eg denne nydelege, nostalgiske boksen i pakken :)


Tusen, tusen takk Madelen :) Denne får nok plass på badet vårt! :)

Eg har vore på tokt med sprayen min igjen. Vi har så mykje som ligg pakka vekk i esker i kjelleren. Tinga har ikkje vore i bruk fordi eg ikkje heilt har fått dei til å passe inn.

Men då er jo spray genialt. Vips! Så passer det inn :)
Berre sjå her ;)



Utgangspunktet; korg i oransje, vegglysestake i messing, fuglebur i brunt og englelysestake i ein litt gul farge. Fine ting, berre med feil farge ;)


Vegglysestaken fekk eit par omganger med perlegrå spray.








Og plutseleg vart den meir min stil ;)



Lysestaken fekk kvit spray.






Den vart no veldig søt, synast eg :)

Fugleburet før.





Det vart kvitt, og ser slik ut no.












Den oransje korga er under spraying. Den held på å bli kvit, og skal få vere med ut der den skal få huse blomster:)

Til slutt vil eg gjerne takke alle søte dokke for dei fine helsingane dokke legg igjen til meg. Eg blir hoppande glad for kvar einaste ein!:)

Det er og veldig kjekt å sjå at fleire legg seg til og vil følge meg :) Håper de finn noko interresant på bloggen min :) (nesten så eg får prestasjonsangst ;)

                  ♥♥♥

Ha ei strålande helg ( Det er meldt godver !:)



God klem frå Bjørg :-)

13 kommentarer:

Tove sa...

så lite som skal til for å gjøre en kjempe forandring. Ble kjempefint. Har noen spray bokser liggende jeg og. Så lettvint da gitt.

Klem

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Hei! Så flink du er til å fornye ting; ble kjempefint ☺ Trivelig at du vil følge bloggen min. Jeg vil selvfølgelig følge den fine bloggen din jeg også ☺ Klem fra fru Strøm

Randi sa...

Du er en magiker med sprayen din:) Likte veldig godt engle-lysestaken, den var utrolig skjønn!!! Ser at jeg må få litt mer fritid igjen snart, sånn at jeg også kan få unna noen prosjekter som ligger og venter på meg. Er stort sett bare jobbing, spising og soving det går i for tiden. Gutta er hos mamma og pappa, så jeg og min kjære har jobbe-marathon. Stort sett er det veldig, veldig fint å være selvstendig nærlingsdrivende, men det har sine ulemper også... Mye jobb... Jaja, bare 3 dager igjen nå da:)

Har en strålende vår-helg "inn i Fjorden", jeg ser utover en annen flott fjord nå:) Kos deg!

Klem fra meg:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Spray er tingen☺ Kjempefint det vart alt sammen!!
Har ein kasse i boda med masse ting som skal sprayast-ventar bere på å bli ferdig med fødselen slik at min kjære ikkje flippa ut fordi eg gjer ting eg ikkje bør gjere som gravid..☺

Bruktbutikken har jo so masse fine lysestakar og andre ting i messing som er supre for spraying☺ Tenkte eg skulle kjøpe litt lysestakar der etterkvart og spraye☺

Håpe du får ei fin helg, med sooooool(forhåpentlegvis..)☺

Klem M♥

Christine sa...

Hei!
So lite so ska te. Har i grunn aldri tenkt på at ting kan sprayast i ein an farge..No kan eg jo gå på loppis og kjøpa ting sjøl om de har feil farge :) Yahoo for deg og din blogg :)

Klem frå Christine

I`Døsset sa...

Det er som å trylle...du verden hvor lite som skal til. Virkelig flott ble det alt sammen.

mittliv75 sa...

Hei..
Koselig med meldingene du legger igjen på bloggen min- Takk :o))
Utrulig lite som skal til for at ting skal få eit heilt anna utseende, kjempe flott.
Og du har en kjempe flott blogg, elsker å komme inn å lese på den.
Ha en fin fredags kveld.
Klem Anne Karin

Fru Ruud sa...

Så flink du er med den sprayen!!! Har visst endel ting stående jeg også som fint kunne vært i bruk med en annen farge...hvit... Hvilken type spray bruker du? Kanskje du har sagt det før...??
Ha ei strålende helg!!
Klem Annette

Love Peace Pionies sa...

det fugleburet skulle jeg gjerne hatt!
dritkult..
god helg
klem

Hvite tulipaner sa...

Oi,så fint alt ble!Du er flink:)
Har prøvd meg med sprayboks jeg og,men var så utålmodig at jeg bare ga opp, men skal nok prøve igjen;)

For å svare på hvordan opp-ned-blomsterpotta fungerer: det er en liten beholder øverst i potta til vann,sånn at jorda får vann hele tiden litt og litt,renner ikke ut. Det er en slags "lås" nederst som holder jorda og blomsten på plass...veldig dårlig forklaring dette,men...
Er kjempefornøyd i hvert fall:)

Ønsker deg en flott helg!
Klem

Aashildsvilla sa...

hei buret blei jo kjempe fint hvitt.du e jo flink du..ha en fin helg.klem åshild

Lykkeliten sa...

Så utrolig fine tingene ble!
Slik "vindunder-spray" skulle jeg også hatt;-D Men må vel bli ferdig med de 1001 prosjektene jeg allerede har igang før jeg tenker på slikt;-) Uanset: kjempefine ble de! Ha en strålende helg!
Klem

Jijji sa...

Du er en racer med spray - og så blir det jo SÅÅ fint!
En strålende helg ønskes deg også!
Klem

Related Posts with Thumbnails