torsdag 1. april 2010

Så lenge varte..

den bloggepausa!;)

Eg leste på NIB sine sider at dei skulle ha konkuranse. Den går ut på å vise påskepynten din. Då begynde det å formulere seg eit innlegg opp i hovudet mitt med ein gong eg leste det :)

Eg har som nemnt før, ikkje så mykje påskepynt å skryte av. Men med blomster og ymse anna kan ein fint lage litt påskestemning likevel. Her kjem ein bildeserie av eit påskepynta Fjordhus ;)























Påskeliljer over alt. Her i både kopp og mugge.























Påskepynt er kosleg sjølv om min er grøn.























Egg høyrer påska til. Her i ei Fil de Fer korg.























Levande lys























Påskeliljer i eit pynta Norges- glas.























Ein god stol og eit vårleg teppe ein kan krølle seg saman i.























Og ein god krim du ikkje klarer å legge frå deg.























Det er påske for meg! God påske! :)

            ♥♥♥


Påskeklem frå Bjørg :-)

11 kommentarer:

Ninas Interiør sa...

Kjempekoselig pynta!! God påske!:)

Hilsen Nina

Hulda sa...

Mye flott påskepynt. Her går det mest i påskeliljer og vårblomster i år. Også noen egg jeg har pynta. :) Du har laget noen flotte bildecollager av den fine pynten din. Koselig. :)

Tovepia sa...

Nydelig bilder av flott påskepynt!

Her er det bortimot fritt for pynt, men sånn er det når en er på farten;)
Kos deg og klem fra meg;)

Familien i Fjellborg sa...

Flotte bilder - Nesbø er ikke lett å legge fra seg gitt..
påskehilsen fra ANita s

Jijji sa...

Synes egentlig det var helt greit at bloggpausen din er over; du har jo så fine innlegg;)
Nydelige bilder!
Ha en fortsatt fin påske!
Klem

lisje astrid's husblogg sa...

Såååå koseleg♥
Tusen takk for gode ord♥
Goge påskedagar ønskast vidare til deg frå meg♥

Bettum Villa sa...

Det var en kjempe fin påske collage. I mitt hjem er det anti-påske.. skikkelig boikott. Helt til jeg en vakker dag finner påskepynt som passer inn. Ønsker deg lykke til i konkurransen.

Klem Madelen

Anette (Hvit Romantikk) sa...

For noen nydelige bilder du viser, akkurat etter min smak ! ♥ Syntes den påskepynten du har er akkurat passe jeg, man skal ikke overdrive. ♥ Less is more ! ;) Hihi... Nydelig var det i hvert fall. ♥

Har vært litt laber blogging de siste dagene pga sykdom osv, men nå er det værste over heldigvis ! ♥

Ønsker deg og dine en herlig påske videre ! ♥

Goklem fra Anette

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å det var fint sagt-tusen takk☺ Men regnar ikkje med å nå so langt, er so masse flinke bloggara med god smak for detalja der ute..men er bere kjekt vere med...og lære litt av alle andre☺
Deg f.eks☺ Kjempefine koffertar du har, likte det utruleg godt slik du har pynta dei! Og herleg med påskeliljer☺

Håpe du nyt påska, og ikkje savnar promillen alt for mykje, hehe☺

Klem M♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Og forresten....putene er frå Kid, kjøpt i september i fjor...bursdagspresang frå Anine..med ørlite hinting av meg til ho og min kjære, hihi☺

Brit Strikkenerd sa...

Helt enig med deg med blomster kan få til mest magiske stemninger. Påskeliljer er hærlig stemningsfulle og jeg likte gost stilbenet med glass og sølv:)
Fortsatt god påske til deg:)

Related Posts with Thumbnails