tirsdag 13. juli 2010

Utfordring og Award:)

Eg har fått ei utfordring frå den 
koslege dama bak den flotte bloggen
Den går ut på å svare på spørsmål ang dagen min idag.

Here we go! ;)

Morgenens nedtur: Her kunne eg svart at eg måtte opp tidleg, 
men det slapp eg. Ariel og eg dovna oss til 10 :) 
Strømmen var vekke når vi stod opp, 
men tilbake når vi laga frukost! 
Alt i alt ein god morgon :)

Utenfor mitt vindu: har eg nye kvite korgstoler 
frå IKEA :))

På fjernsyn igår: Eg såg Drømmehagen med Ariel under kveldsgrauten. 
Resten av kvelden hadde eg kjempekosleg 
besøk :)

Eg har på meg: Dongeribukse, svart singlet og kvit tunika
 med svarte detaljar.

I dag skal eg: Slappe av på sofaen, lese blogger 
og sjå TV ;)

Men eg ville heller: Sitte på verandaen å sole meg, 
med eit glas kvitvin i handa (men det regner..)

I vinduskarmen står: 2 bilder av mannen som liten med besteforeldre, 
Babycall og 3 lysestaker.

I helgen skal eg: Kose meg med besøk av 
søstra mi med familie :)

Morgendagens lykke: SOL og SOMMAR ! 
(lov å drøyme ;)

Dette bildet har eg aldri vist før;


Meg i fantastiske Venezia Mars 2009 :)

Eg har for ei stund tilbake fått ein flott Award frå Jeanette 
med den fine og kreative bloggen 
Tusen takk! Eg set stor pris på å bli huska på:)


Med denne følger ei utfordring der ein skal fortelle 
7 ting om meg sjølv
Det har eg gjort før, 
og sidan eg ikkje kjem på så mykje meir kan 
du lese det her!


✿ 

Sidan eg synast det er veldig vanskeleg å velge nokon 
å sende vidare til. 

Så vil eg gjerne at du som ser innom 
kan ta dei med deg om du vil :)


Eg er tilbake imorgon med nytt interiør- innlegg :)

Ha ein strålande kveld!
(utan VM, juhuu;)


Klem frå Bjørg :-)

8 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Nye kvite korgstolar also...☺ Dei vil vi gjerne sjå☺

Venezia ser so fint ut☺

Kos deg på sofaen☺ Det gjer eg...☺

Klem M♥

Elis@beth sa...

Vil gjerne se kurvstolene!!

Kos deg!
Stor klem♥

Tove sa...

hei hei
Gratulerer med award. Så gøy.
Ser at du har nye hvite kurv stoler fra ikea. Har akkurat vært å sett etter det der men fant ikke hverken i katalog eller butikk. Er det nå du har fått tak i de?
Skulle så gjerne hatt en jeg og.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Smykkas sa...

Det er tydelig at du er ærlig i dine svar, og jeg synes det er festlig å lese slike ting.

Hvem drømmer ikke om sol og VARME. Det siste har det vært lite eller ingenting av, selv om sola har vært framme.

Gratulerer med flott award og tusen takk for at du vil dele den med oss andre. Jeg har fått den tidligere, men det er alltid flott at mennesker vil dele.

Nå har jeg fått deg med på listen min, og håper selvfølgelig at du titter en tur innom.

Klem fra Astrid

Kristin sa...

Å hørtes ut som om du har hatt en deilig dag til tross for regnet da..

Sove til kl 10 med lillesnupp må jo være toppen av lykke! Åhh*

HA en super kveld.. Klemmer

Love Peace Pionies sa...

morro å lese.
mye kjekt å se siden sist, likte veldig godt kjøkkenkroken. genialt med bøtte til tomflasker...
klem

Jijji sa...

Gratulerer med kurvstoler! Det har du vel lett etter en god stund nå;)

Enig med; Venezia er bare helt fantastisk. Mange år siden jeg var der nå, men vil tilbake veldig snart.

Ha en fortsatt herlig uke -og så får vi begge danse soldansen med håp om bedre vær;)

Klem fra Jijji

Villevinkel sa...

Flott bilde fra Venezia :-)

Related Posts with Thumbnails