tirsdag 23. november 2010

Korktavla er på plass ;)

Korktavla som eg "pimpa" med stoff og måling for litt sidan,
 har no fått plass på kjøkken -veggen.


Eg tok bilder før mindre pene huskelapper 
og fakturaer inntar plassen ;)


Innlegget om Korktavla Før & Etter 
kan du lese her!


På søndag var det til min store fryd eit lite loppemarked på ei messe 
i nærleiken av der eg bur. Eg fekk sjølvsagt "raska" med 
meg nokre prosjekt


Eit speil, ein krakk og endå ei korktavle var fangsten. 
Og eg betalte 120 kr tilsaman, det er dei absolutt 
verdt når eg har fått ordna dei litt ;)


Då eg stolt gjekk å skulle betale korktavla høyrde eg ei dame "kviskre" hånleg:
 "Slike har eg mange av i kjelleren, dei er SÅ stygge." 
"Du skulle berre visst!" tenkte eg 
og smilte lurt ;)
Eg angrer på at eg ikkje spurte om eg kunne få dei og fikse dei. 
Men det var eg for pysete til å gjere ;)

Ha ein flott tysdag!

Klem frå Bjørg :-)


27 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Så flott den ble!! Skikkelig make over må jeg si : D Håper den dama ser bloggen din jeg ; )
Kos deg i kveld
klem Tove

Tove sa...

Hei hei
Så fin den ble. Veldig koselig kjøkken krok du har der.
Nyt kvelden
Klem Tove

ELLEMELL sa...

Den er stilig!

ja man skulle bare visst hvordan Bjørg pimper skrot fra kjelleren!:)

ha en fin kveld! klem ellemell

Hulda sa...

Nå har jeg satt meg godt til rette, lest og sett fine bilder fra deg. :) Stilig med den tavla der på kjøkkenet, og så flott med de hyllene med alt det fine porselenet på. Du var skikkelig heldig med dine funn på loppemarkedet. Tenk så frekt av den dama å si det om korktavlen! Når man kjøper på loppemarked gjør man jo som oftest forandringer på det man kjøper. Blir irritert av slike kommentarer!!! Flott krakk også! :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fiiiiiiin☺
Kjøpte ei slik på brukten hin dagen..men tenkte eg skulle ha den som den er...NOT hehe☺
Prinsessa skal få den til rommet sitt so den vert nok litt råååååsa etterkvart☺

Digga krakken din!☺ Finn aldri slik eg!

Nyt kvelden☺

Klem M♥

Grønnsakshagen sa...

Det ble kjempefint! :-) Den passet fint inn på kjøkkenet ditt!
Gleder meg til å se hva du finner på med de nye loppene dine.
Klem fra Saga.

Breivik Samfunnshus sa...

Så utrolig koselig krok du har på kjøkkenet :D
Tavla ble kjempefin
*klør meg i hode og lurer på om mamma kasta den jeg hadde på ungpikerommet*

Jeg holder også igjen julepyntinga, selv om jeg merker at jeg er veeeldig klar nå da !!!

Ha en fin kveld;)
Hilsen Maren i nord !!

Aashildsvilla sa...

hei vennen.du er kjempe flink,den ble rå fin.klem åshild

Ruths datter sa...

Så koselig det ble med tavla i kjøkkenkroken din. Flink du er.
Klem

Lille Frøken Jensen sa...

Koselig tavle i et koselig kjøkken:)
Ønsker deg en fin kveld
Klem fra Jorunn

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Kjempefint blei det :) Og tviler ikke på at det du har kjøpt blir fint også... Kjempefin taburett, elsker sånne :)

Klem Anette :)

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg elsker å se bilder fra kjøkkenet ditt. Spesielt hylla på veggen. Min står her fortsatt umalt.

Du er flink til å se potensialet i ting.

Klem Mona C

Marianne sa...

Ha ha. Kunne være sjovt hvis damen læser din blog. Det er noget at et kup du har gjort. 120,- for alt det. Det kan man ikke engang få stolen for i Danmark. Tror jeg kommer op til dig næste gang jeg skal på loppejagt. hi-hi.
By MARIANNE

Fru Ruud sa...

Kjempe fin tavle på kjøkkenet!! Så heldig å få ei til da pluss mer!!! Gøy med loppis!!!!!!! Kjenner jeg gleder meg til å få ut ungen så jeg også kan orke å ta fatt på litt prosjekter!! Blir litt lei nå på slutten...
Ha en kos kveld videre!
Klem Annette

Marianne sa...

Så flott korktavla ble, nydelig stoff du har kledd den med. Den lille prisen du betalte er jo ikke nok til å betale krakken engang hvis du skulle kjøpt den på et bruktmarked.
Heldig har du vært.

Ha en fin kveld.
Marianne

Barbro sa...

lekkert !!!

Hilsen Barbro

Solstrålå sa...

Blir sååååå inspirert av bildene dine!!
Så fint med de åpne hyllene med alt det fine steintøyet ditt!
Sukk,nydelig!
Klem fra Sol

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefine bilder fra kjøkkenet - koselig!! :)))

Unknown sa...

Nydelig kjøkkenkrok:)
Den tavlen er så søt!
Digger de tre hyllene du har over hverandre, er de fra IKEA?
Og masse herlig stæsj du har på de ♥

Ha en fin Onsdag!

Klem Line

Martilie sa...

Kjempelekkert!

Og så koselige loppis-skatter..

Ha en flott kveld!

Klem fra Tove

Bettum Villa sa...

Ja, man kan høre mye rart på loppis.. hehe.. har vel fått slengt noen kommentarer etter meg jeg også, men de var gjerne etterfulgt av et smil.
Et "takk-for-at-du-tar-med-deg-dette-søppelet"-smil.

Kan selvfølgelig se for meg at alle disse loppefunnene blir skatter når du er ferdig.

Og kjøkkenkroken!!! Hva skal jeg si om den... annet en flott!
Nå er jo ikke jeg den største tilhengeren av pasteller, men jeg synes likevel du får frem det beste i den stilen.
Hylla di er jeg selvfølgelig misunnelig på ;).

Ønsker deg en flott uke!

Klem Madelén

gult hus i svingen sa...

så fiiin kjøkkenkrok, det gjorde seg med oppimpa korktavle:) Liker hyller med stæsj, og på hyllene dine er det mange nyttige ting også, ser jeg:)
Fine loppekupp, liker krakken rågodt:)

Fiin onsdag ønskes deg fra Trine:)

Vingesus og Julebrus sa...

Kjempekoselig kjøkkenkrok. Hylla di inneholder mange godsaker!! Klem!

Cathrine Aksnes sa...

hehe. Håper damen ser i bloggen din ;) Den ble jo kjempe flott. Så mye flott du har på kjøkkenhylla di. og flott hylle. Jeg skal selv kjøpe meg en stor hylle å ha på kjøkkenet. Har sett en flott en med doble hyller på Ikea. :)
Ha en flott dag

sylvia sa...

hei,
men å nydelig tavlen ble,
å koselig på ditt kjøkken,
ha en fin dag.
klem

månestråle sa...

du lage så mye fint å koselig !!!
kose mæ alltid når æ e på besøk her på bloggen din :)

Klæm

Lever Landlig sa...

Hei hei.
Du har et veldig koselig hus, og er flink til å sjå muligheter i det meste. Får mykje inspirasjon av deg.

Likte godt brikka du har på kjøkkenbordet. Har sett etter ei slik til å ha interiørblada mine i.

Fint om du tipser om kor den kan kjøpast.

Venter spent på at du skal trylle fram julehuset.

Related Posts with Thumbnails