torsdag 30. desember 2010

Bok Som Fekk Det Til Å Klø I FingranE ;)

Eg fekk mykje fint til jul i år. 
I dag har eg lyst å vise dokke ei bok eg fekk frå min Kjæres foreldre. 
Og den har dei handla i min yndlingsbutikk i Winchester; 
Cath Kidston !


Min kjære sin Mamma har også stor interresse for sying
Og fann denne fantastisk inspirerande 
boka til meg.


Boka heiter SEW! av Cath Kidston. 
Og inneheld mange flotte syprosjekt i dei herlegaste blomster og pasteller. 
Bildene i boka er så flotte og inspirerande.
Akkurat slik eg elsker det! :)


Desember har egentleg vore ein litt laber månad for meg, når det gjeld sying og andre kreativiteter. Men når eg sette meg ned å bladde i boka kom
 kløen i fingrane til å lage noko tilbake 
for fullt!


I dag har eg vore ein tur på syrommet, og snusa litt i stoffa mine (hehe, tekstilstoff altså ;) 
Eg har knipsa litt bilder, og så smått begynt å planlegge litt syprosjekt. 
Men eg venter til etter nyttår med å starte på dei. 
No er eg for opptatt til å ete snop og kose 
meg med familien min ;)


Boka SEW! av Cath Kidston kan du blant anna
 bestille hos  Amazon om du skulle vere interressert i det :) 
På linken kan du også bla i boka!


I morgon reiser vi til min Kjæres familie for 
å feire Nyttår der. 
Difor benytter eg anledninga no til å 
ønske deg og dine eit fantastisk godt Nyttår!

Stor Klem frå Bjørg :-)

27 kommentarer:

Hulda sa...

Så kjekt å se bilder fra denne boka, og fra syrommet ditt. Det er så fint der. Nydelig detalj med skriften på skuffen, og forhenget er så lekkert. Likte også veldig godt boka. Ser ut til å være mange fine ideer i den.

Jeg legge ut nyttårsinnlegg i dag eller i morgen tidlig. :) Godt nyttår!

Bettum Villa sa...

Den boka ligger på ønskelista mi på amazon. Morsomt å se at den inspirerer. :)

Klem Madelén

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Hei Bjørg.

Det var jo en koselig gave å få :) Blir spennende å se hva du kan få ut av inspirasjon etterhvert :)

Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår!
Her er det meldt liten storm, + at vi har ei tulle med feber. Så det blir nok en rolig inne-feiring på oss i år :)

Klem Anita

Villevinkel sa...

Ser spennende ut...og nydelig utsikt fra syrommet ditt!!
Du tar så fine bilder :-)

Klem

Gry sin lille verden sa...

Den boka såg spennende ut ja. Og misunner deg syplassen og utsikta der - hærlig :o)

Solstrålå sa...

Med så fint syrom tror jeg at jeg hadde gått helt bananas hvis jeg fikk en sånn fin bok!!
Heldiggris!!!
Ønsker deg alt det gode jeg bare kan tenke meg for deg og dine i det nye året!
Gleder meg til å følge deg videre!!
Store goe klem fra Sol

Piulfen sa...

Du har så fint syrom :) den utsikten og så eldig du er som fikk dette til jul. Ønsker deg godt nyttår.

Heimekjær sa...

ååå så herlig den nåleputa var:) når vi kjøper nåkke større skal eg ha meg et eige hobbyrom:) *drømmer*

Godt nyttår til deg og dine

klemmer fra Linda ♥

Med kjæleik til livet sa...

så spennende bok :)
så eg skjønna godt at det klør i fingrene ;o)

eg har liksom mista litt sylysta litt -- men håper å komme litt sterkare tilbake neste år ;)
smil fra monika

Ruter & Hjerter sa...

fabntastiske cath kidson:) Har masse derifra og elsker det:) Gleder meg tilå sed hva du får til:)

Rosa sa...

Ojojoj... nå merker jeg at det klør SKIKKELIG i mine fingre òg... etter å bestille den boka!!!
Bare fargene er jo nok til å få høyere hjertefrekvens! Hm... :-)

Og så må jeg bare si det enda en gang: jeg ELSKER utsikten din!!!
Og så fra syrommet også da! (kjenner at jeg også gjerne skulle hatt SYrom, hehe).

Kos deg masse i morgen og ha et fantastisk nytt år!!

Klem, Rosa

Beate i Husets Hjerte sa...

Hei. Joda vi koser oss. Nå har jeg fått meg symaskin og, og jeg blir så inspirert av å se hva du driver med så jeg gleder meg til å få tak i litt stoff og komme i gang. Litt dukkedyner osv. først. Ha en koselig nyttårsfeiring du også. Klem

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

For ei skjønn bok !!! Herlige fargar og so mykje fint:)
Heldig du er som har ei svigermor med samme interesse...
Vert vel mange hyggestunder rundt sy-maskina framover;)

Lykke til med nål og tråd.

Ønsker dåkke også eit GODT NYTT ÅR!!!

Klem Mette

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Tusen takk for inspirasjon og vennlige ord i året som har gått. ♥
Gleder meg til å følge deg videre i året 2011. :)

Et lykkebringende godt nytt år ønskes deg og dine ! ♥

Kose dere masse i morgen Bjørg. :)

stor nyttårsklem fra Anette

Jannes lille sted sa...

Hei☺
Oj for en flott bok! Den må jo være helt herlig og stappet med masse flotte ting!!
Kos dere hos svigers og ha et flott nytt år!
Håper på å titte innom mer på nyåret!

Klemmer JM♥

Unknown sa...

Ahhh, for en bok! Den ønsker jeg meg og;)) Og jeg eeeelsker syrommet ditt og den vakre utsikten - jeg misunner deg den arbeidsplassen der ja ♥

Tusen takk for kjempekoselig hilsen hos meg, jeg blir jo helt rørt jeg;) Setter veldig stor pris på deg og din blogg og - MASSE GOD inspirasjon ♥

Øsnker deg og dine en herlig feiring i morgen og et RIKTIG GODT NYTT ÅR!

Klem Line

Heimekjær sa...

ja eg er heldig:) har ei veldig snill søster som ordna til meg til jul:) ho såg etterpå at det var samme som eg hadde lagt ut her på bloggen som eg ønska meg:) trur den er kjøpt på Berthas hus eller nåkke (i bergen)

eg e stooorfornøgd;) har den og ei større..så no skal eg begynne å samle på resten:) i ulike fargar!! Håper du får den snart du og:)

Martilie sa...

Takk for masser av inspirasjon i året som har gått. Jeg setter stor pris på bloggvennskapet og gleder meg til å følge med videre i det nye året!

Ønsker deg flott feiring!

♥ Ønsker deg og dine et flott 2011 ♥

Varme klemmer fra Tove

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Pass deg så ikke du blir avhengig av stoff du ;)

Blir spennende å se hva du lager for noe fint :)

Innom for å ønske GODT NYTTÅR!

Klem Anette♥

Heimekjær sa...

PS!!!

bertas oldebarn het butikken greengate formen er kjøpt:)

http://berthasoldebarn.blogspot.com/
trur dette r bloggen til ho som har butikken??

June sa...

Hei søte deg!
Innom med en nyttårsklem og ønsker om et godt nyttår!:)

klem June

MissMette sa...

Hei Bjørg…
Titter innom for å ønske deg og dine en koselig nyttårsfeiring :-) Takk for all inspirasjon du deler :-) Gleder meg til å følge deg videre i det nye året. Nydelige bilder du viser fra syrommet ditt, og boka så veldig spennende ut ♥ Flotte bilder…. Ønsker deg et riktig godt nytt år ♥♥♥ Klem fra Mette

╔═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╗
ೋ ❤❤❤~~GODT NYTT ÅR~~❤❤❤ ೋ
╚═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╝

Året er nå snart over, men det er verken en slutt eller en begynnelse, men en fortsettelse på livet og alle opplevelsene.. Og med all den visdom og erfaring som kan fylle oss med all verdens styrke og glede ♥

Lise Katrine sa...

Kjørte forbi fjordhuset i dag, der såg noko mørkt ut ;)
Godt nytt år til deg og dine Bjørg, ønskar dåke ei flott nyttårsfeiring. Var ikkje det beste veiret men... må vel berre bety at året skal bli betre enn starten ;)

Klem fra Lise

Hannes favoritter sa...

Kjære Bjørg!

Jeg ønsker deg og dine riktig godt nyttår! Den boka der så veldig spennende ut, og var veldig deg! Blir morsomt å se hva du lager fra den! Tusen takk for alle koselige kommentarer og for all herlig inspirasjon i året som har vært! Gleder meg til å følge bloggen din videre!

Klem fra Hanne

Grønnsakshagen sa...

Så morro med sybok! Da regner jeg med vi får se masse spennende fremover:-)

Bjørkely sa...

hei hei!
Så bra, det så ut som en flott bok.
Jeg skal begynne min sykarierre snart med min splitte nye symasakin... gleder meg til å hente inspirasjon fra deg til mine syprosjekter! :)

Cathrine BJ sa...

Ser ut til å være en spennende bok. Gleder meg til å se hva du inspireres til å lage. Godt nyttår til deg og dine. :-)

Related Posts with Thumbnails