tirsdag 16. april 2013

Kvifor berre eit prosjekt..

..når ein kan ha mange? 
Uff, eg har litt for mange prosjekt på gong for tida. 
Eg hekler og måler om kvarandre i ledige stunder. Men det er jo egentleg slik 
eg trivst best ;) No har eg starta å hekle på eit rundt teppe til Hermine 
sitt rom. Eg er ferdig å rive stoffremser, og såvidt komt igong med
 heklinga. Denne gongen starter eg med fastmasker, 
men eg fortset vidare med staver, 
slik at det skal gå litt raskare :) 
Oppskrift finn du
Eg er finalist i Nib- utfordringa denne månaden. Og eg er så glad! :) 
Viss du har lyst å gje meg di stemme,
 kan du trykke her!

Ha ein flott tysdag!

Klem frå Bjørg :-)

10 kommentarer:

NydeligFlott - Julie sa...

Oi, så fint det blir!
Flinke deg!
Ønsker deg en NydeligFlott tirsdag!
klem fra Julie :-)

isabella sa...

I want to do one me too!!!!
Isabella

Gårdsjenta sa...

Så flott det blir! Flink du er, slikt får ikke jeg til :)

men helt enig, hvorfor ha bare ett prosjekt?? :P Vi pusser opp to rom for tiden, jeg har fire rydde-prosjekter på gang, + å gjøre hagen klar til vår.. Jepp, man skal ha litt å gjøra.. ;)

Ønsker deg en flott dag videre, og lykke til hos NiB! :)

Bente sa...

Hei, så nydelig blogg du har. Har lagt meg som følger og gitt deg min stemme denne gangen.

Hanne Margrete sa...

Kjekt med mange koselige prosjekt! Du er jo flink til så mye, og disse gulvteppene er bare såå herlige! Kunne tenkt meg å prøve å lage et en gang;-)
Jeg har et bittelite hekleprosjekt i mitt innlegg i dag. Er kjekt med ting som blir fort ferdig av og til..
Ha en fin kveld!

Klem fra Hanne:-)

Toril sa...

Du imponerer! ;)
Lykke til med alle prosjektene!
Klem :)

Anonym sa...

Så masse nydelig du skaper fram:)
Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

Lille Frøken Jensen sa...

Å du er så flink:) gleder meg til å se det ferdig:)
Klem fra Jorunn

Frihet sa...

Så fint!! Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, så mye flott siden sist!!

Ruths datter sa...

Disse ser så gøye ut. Sikkert masse arbeid med klipping før du starter. Det nydelige gule stoffet du har brukt da. Dette blir nok fint.
Klem

Related Posts with Thumbnails