søndag 18. mai 2014

17.mai

Vel overstått 17.mai :)
Eg trur alltid eg har så god tid på 17.mai. 
Her starter ikkje 17.mai feiringa før 12.30.  Då går vi i barnetog, et reker til middag
 hos oss og utpå ettermiddagen er det program og leiker på idrettsplassen. 
Når alt starter så seint på sjølve dagen, tenker eg alltid at eg har så 
god tid til alt. Men det resulterer alltid i stress. Eg håper virkeleg
 at eg snart tar lærdom av det, og at det ikkje går i 
gløymeboka til neste år. Igjen..Men ferdig
 vart eg, sånn ca i allefall ;)
Her kjem nokre bilder;
Ha ein fin søndag!

Klem frå Bjørg :-)

3 kommentarer:

Hulda sa...

Kjempefin kake du har laget til 17.mai. Stilig med de små vimplene. :)

Anonym sa...

Eg er alltid seint ute med alt til 17. mai, og nå såg eg flagga på den fine kaka di og kom på pakken med små flagg som eg hadde liggande og som var meint til mi kake. Jaja, det får bli til neste år.

Anonym sa...

Det er deilig å ha god tid om morgenen, men ulempen er at resten av dagen "klumper" seg sammen og alt skal skje på veldig kort tid.

Blir deilig å puste ut om kvelden, da..!

Related Posts with Thumbnails