torsdag 24. juli 2014

Rask fornying av stol

England kjøpte eg nokre 
superfine koppehandkle på Mark&Spencers.
Dei var så fine at eg rett og slett hadde lyst å sjå på dei heile tida. 
Og når eg hadde ein stol som såg kjempekjedeleg ut. Så var saken biff ;) 
Fram med stiftepistol og på 1-2-3 hadde eg ein mykje sprekare stol,
 med lekkert stoltrekk!
Dette er ein super måte å friske opp møbler på. 
Ein kan bruke det meste av stoff. Eg har for eksempel brukt stoff 
frå gardin og retrosengetøy på andre stoler :)
Slik såg stolen ut før
Den har eg kjøpt på ein bruktbutikk :)
No skal eg ut i sola
håper den vil skinne på deg og idag!

Klem frå Bjørg :-)

4 kommentarer:

Dynamisk Salong sa...

Så lekkert det ble! :-) Nydelig stoff, eller håndkle får jeg vel si, hoho! Gjorde seg kjempegodt på kjøkkenet ditt. Fortsatt god sommer! Hilsen fra Beate

Toril sa...

Så kult det ble!
Liker stilen din :)
Håper sommeren er god!

Unknown sa...

Så lurt! Har selv brukt duker og sengetøy på stolene våre, men hvorfor ikke bruke kjøkkenhåndkle. En god ide! Og deilige friske farger du hadde da! 😊

Klem fra fargehverdag Gina

Johanna sa...

Så fint det blei :) Har nettopp kjøpt stiftemaskin sjølv, men har enda ingen stolar å forandre.

Related Posts with Thumbnails