søndag 28. september 2014

Ny spennande jobb!

Endeleg er huset nokelunde likt seg sjølv 
etter 1 veke med uvelkomen gjest i hus; Feber
Det skal bli godt å starte på ny veke friske og raske! :)
Det er ekstra spennande på jobb for tida! 
Eg er begynt å jobbe i Japan Photo. Og ein del av jobben er 
ansvaret for nettbutikken bilderammer.no :) Nettbutikken har Norges største 
utvalg i bilderammer. Vi har mange flotte kvalitetsrammer som ingen andre har.
 I tillegg får du standard- rammer. Noko for einkvar smak med andre ord! :)
Dette er jo ein interiørrelatert jobb og eg storgleder meg 
til å blant anna ta produktbilder og 
å markedsføre i sosiale medier!
Eg er allereie igong på Facebook og på Instagram
Her vil eg vise inspirasjon til å bruke rammer i interiøret og produktbilder 
av dei flotte rammene våre, ha konkurranser og gje gode tilbud. 
Det blir stas å ha ein jobb der eg kan utfolde meg
 på det kreative planet! :)
Viss du vil følge meg
 i nyejobben hadde eg sett stor pris på det! :)

Du finn Facebooksida om du trykker her! 
På instagram finn du meg under @bilderammer. 
Nettbutikken finner du her!

Det blir også blogg, der er eg ikkje heilt igong endå. 
Men eg skal legge ut link når den er klar! ;)
Vil du følge meg i jobbsamanheng også? :)

Ha ein super kveld!

Klem frå Bjørg :-)

5 kommentarer:

idylloghim.blogspot.com sa...

Gratulerer med ny jobb, spennende:) ! Gøy når en elsker foto i fritiden også da:) ...
Nydelige bilder av ditt koselige hjem og alltid glad i dine fargesammensetninger:) Fint noen bruker farger, jeg er veldig nøytral;) Men, blått liker jeg og så kjenner jeg at jeg har dragning mot "nude" og tåkerosa:)

Ønsker deg en fin ny uke, masse klemmer Ann Elin:)

Karilotte sa...

Gratulerer med ny jobb!! Så spennende! Du har kjempefine bilder; blir så glad når eg ser de fine fargene du bruker ;-) Ekstra gøy når man får brukt de kreative sidene sine i jobbe ;-) Ha en fin uke!

Brit sa...

What a wonderful home. I love the touch of mint color !

sajuki sa...

great !
Greetings from Poland :)
Katarzyna


www.sajuki.blogspot.com

Unknown sa...

Så spennende med kreativ og ny jobb!! Gratulerer så mye! Blir gøy å følge deg på veien :-)

Klem fra fargehverdag Gina

Related Posts with Thumbnails