lørdag 29. november 2014

Moro med Hobby Clay

Eg har hatt liggande noko Hobby Clay kjøpt på Panduro. 
Ein kveld fekk eg plutseleg lyst til å gjere noko kreativt,
 så då leita eg den fram igjen. Eg skjærte ut små 
søte hus og eitpar juletre for hand.
 Etter at dei hadde tørka (det tok over eit døgn) 
så måla eg dei i fine fargarLitt utypiske
 julefarger, men det funker 
for meg ;)
 Juletrea laga eg ein strek-opning i, 
nede på den eine delen og oppe på den andre, slik at eg kunne 
tre dei saman for å kunne stå (sjå det øverste bildet)
Det vart fin julepynt til desember :)

Ha ein strålande kveld!

Klem frå Bjørg :-)

6 kommentarer:

angie sa...

danke für die tollen bilder und inspirationen!!! einen schönen 1. advent wünscht angie

interiorforhusoghytte sa...

Så flott og kreativt :)

Unknown sa...

Så fint:)
Flink du Bjørg!

Ha en fin fin 1.desember:)

Unknown sa...

Så søte de ble! Elsker fargene!! :-)

Fin førjuls tid til deg og dine!
Klem fra fargehverdag Gina

Caroline sa...

Så fint det ble!
Fikk lyst å lage slike jeg og:)
Ønsker deg fine novemberdager!
Klem Caroline

ACha sa...

Hi. Beautifull pictures. I like them so much. I have been in Norway few times(Oslo, Bergen) and I like your country very much, I like your syle of living. All the best from Poland. Have a nice Christmas time.
Anna

Related Posts with Thumbnails